reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Chovanová

Mária Chovanová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, študentka, mamička na materskej, dcéra... Som človek, ktorý má svoje problémy, starosti a nevešia preto hlavu. Mám svoje koníčky,sny a predsavzatia a pevne si idem za svojim cieľom. Moje motto znie: "Ži svoj život tak, akoby mal byť tvoj posledný!" Zoznam autorových rubrík:  Postrehy, dilemy a úvahy

reklama

Postrehy, dilemy a úvahy

Fan Fiction. Umenie, alebo porušovanie autorských práv?

Mária Chovanová

Fan Fiction. Umenie, alebo porušovanie autorských práv?

Tak ako mnoho autorov, aj ja som svoje prvé spisovateľské kúsky začala trénovať na tzv. Fan Fiction (fanúšikovská tvorba). Imitovanie autorov, ktorých diela ma niečim nadchli, mi prišlo ako celkom dobrý spôsob, ako sa zlepšiť. Prešla som si mániou Harry Potter, Pán prsteňov aj Dan Brownovským syndrómom a dodnes pokračujem v tomto zlozvyku a slepo závidím autorke, ktorá dokázala napísať niečo tak úžasné, alebo skôr populárne, ako je Twilight sága. Lenže občas sa pýtam samej seba: Chcela by som, aby niekto takýmto spôsobom kopíroval moje diela?

  • 10. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu